Friday, December 2, 2011

PEWARIS

Salam & Hey Dunia
oh aku sgt comel, sebab tuh aku busy! haha.langsung xde kena mgena.layannn
maaf wahai miss sheila punya belog, saya abaikan awak =(


entri pertama selepas blog aku agak lama berhabuk, PEWARIS!
jgn dok pikir aku jadi pewaris company bapak aku lak..hehe..xdenya.tuh sume mimpi semata-mata je.heeee

PEWARIS ne ialah singkatan bagi program yg aku join 10-12 November aritu..
PEWARIS MUDA NEGARA MALAYSIA - PEWARIS
bertempat di Felda Titi, Negeri Sembilan
program ne antara ipta tau..best! heeee~ dirasmikan oleh Y.B. Dato Seri Utama Rais Yatim,
Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan

program ne mcm ne...pelajar-pelajar ipta akan berkampung di Felda Titi selama 3 hari 2 malam
byk aktiviti dan perinsian berguna sepanjang aktiviti berlangsung
antaranya ceramah, pengisian agama, malam kebudayaan, pameran felda, sukan rakyat dan banyak lagi
di samping dapat memberi peluang kepada kami para pelajar menimba ilmu, pengalaman, dpt gak bkenalan ngan pelajar ipta yg lain..heeee~

actually, benda ne mcm more to program anak angkat..setiap pelajar akan dpt sorang keluarga angkat kt felda tuh...sepanjang 3 hari program ne berlangsung, kami akan tinggal ngan kuarga angkat kami..heheh..tpi disebabkan jumlah penyertaan yg sgt ramai, kami terpaksa "share" keluarga angkat ngan sorg ag pelajar..means 2 pelajar, 1 pemly angkat..hehehe

jom tengok pic-pic aku tyme program ne..yehaaaa







p/s: pic aku ngan mak angkat aku.abang angkat aku xde..sobs3~ semua dalam hp.and guess what? HP ilang usb.kbai~


AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

0 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...