Friday, October 21, 2011

Pelik dan Kepelikan

hoyeah.
salam & hey dunia
koh koh koh~
memandangkan cuti-cuti deepa suda bermula..blogging la jadik teman aku yg cumil
curiousity aku membuak-buak terhaap 1 benda yg aku bincang ngan nenek Faezah aritu
jadi jom tengok hasil goggling aku tadi.

restoran-restoran unik di dunia.HAHA
ne kes sebab aku pena terbaca dlm majalah pasal restoran Taiwan yang jadikan TANDAS sebagai konsep utama
hok alohhhh..xlarat makkk nk makan tokkk


1. RESTORAN ATAS UDARA



-perghh..siot je restoran je.orang yg xgayat leh la makan ngan kenyang.kalo aku yg kt atas tuh.confirm.wat drama airmata je nanti.hehehe
-location : BELGIUM
-ketinggian restoran comel ini ialah 150 kaki..mak aihhh




2. RESTORAN CANNIBAL


-seyes aku rasa dorg ne dah pandai sgt.hahahah.kreatif la kot~
- location : JAPAN
- restoran ne wat sushi & sashimi atas tubuh mayat wanita.perghh..xselera aku
- mayat tuh pon sebenarnya makanan gak.leh makan punye.=(



3. RESTORAN TANDAS.haha


-yg ne la dulu aku terbaca dalam magazine mana tah..lupa..kalo aku bwak pemly aku kt cni..konfirm...konfirm aku makan selipar jepun cap china free..hehe
- sumpah xmakan kalo g cni.huwaaaa



4. RESTORAN CONDOM



-hagagagagagagaga.lawak.lawak.lawak.aku xleh kot masuk restoran ne.aku kn budak2 ag.wekkkkk..muntah
-yg ne kat THAILAND
- uniknya restoran ne..kat dinding tuh byk kondom n lukisan kondom diletak.ade2 je weyh


5. RESTORAN GELAP



-rasa mcm xmakan je kot kalo makan kt cni.sume gelap.handphone pon xleh bawak masuk.poodahh
- ne kat BEIJING CHINA
-tengoklah pelayan kat atas tuh..siap pakai teropong malam ag.sebab da gelap sgt kn


yg ne jela aku leh carik wat masa skang.nak lagi kew?


p/s: syukur la MALAYSIA xpelik cmne.hik3~
kbai


AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

3 Orang Cute Makan Karipap:

Anonymous said...

1. Gayat

2, 3, 4 geli.

5. Xtau lagi. Cambest tapi takut dorang hidang pakai 1 2 3 4.

Hahahahaha

Anonymous said...

adeh, pelik-pelik..x sanggup den..

Pendamba Mawar said...

pelik2 ja.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...