Saturday, October 15, 2011

ingat senang ke buat soalan???

Salam & Hey Dunia
oh Malaysia! hehehe...jom layan cite aku jap.rse berjanggut da xhupdate blog comel ne
sebab pe?
yeah.again.sebab cintaku.cintaku yg bernama ASSIGNMENTS..=)

aku nak cite pasal soalan exam lak..korang suma mesti pena amek UPSR, PMR, SPM o STPM kan? government pnya examination la..mesti suma pena amek..aiyaaakkk
yg aku nak cite mstilah pasal benda tuh?
korang rase senang ke buat soalan smua tuh?
seyes aku dulu tau perli je orang yg dok wat soalan ne


sheila : aikh..SPM taun lepas xsusah cmne.kita wat last year paper xsusah cam kita punya.gila la org set soalan ne
kawan si sheila : aah weyh.saje je government bagi soalan susah taun ne kan?



hampeh!
sungguh aku hampeh ngan diri sendiri.HAHAHA~ ne la manusia. suka sangat men tuding jari.aku la contohnya.AMPUN wahai mereka yg buat soalan.

napa aku cakap cmtuh? yehaaa~ korg tau x di belakang tabir org2 yg wat soalan tuh?aku baru tau kebenaran ne sebab sem ne aku amek subjek LANGUAGE TESTS IN SCHOOL
basically, kami kne kaji & study cara soalan dibuat..cmne presentation dorg...napa jadi cmne and cmtuh..


oh yeah! ktorg baru kaji soalan..bukan wat soalan.seyes.my main point is...bersyukurlah.syukur.syukur ngan org yg set soalan tuh..sangat susah ok.generally, dorg kena compare from the previous years....tgk samada result naik o turun...dorg kena tallies ngan syllabus specifications...kena tgk Bloom's Taxonomy yg ade 6 level
*seyes aku rasa korg xpaham pe aku merepek*

HAHAHA.
ne la benda2 yg kne dorg tgk sebelum set soalan.seyes susah. dorg bukan senang2 amek soalan.pilih soalan suka suki tau.adehh.seyes susah weyh.
pasne aku nk ajar students aku xyah merungut soalan susah ke senang
aku nak ajar je dorg smua benda.biar pandai ngan cute.hahaha


assignments mengajar aku erti kehidupan.heeee


p/s: aku da matang.kbai~

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

0 Orang Cute Makan Karipap:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...