Saturday, July 2, 2011

SAYUR KACANG SOYA ADA EKOR ?


Salam..hey dunia! heee..suka lak wat entri sejak 2 menjak ne..maklumla..org2 yg tgh "honeymoon" memang cmne..da xda bnda lain nak wat kn...blog & mukabuku la jadi best friend...haha..okeyh...back to the main point..pena tengok tak sayur pe kat atas ne? tuh mungkin antara soklan2 cepu gangsa sesetengah orang..heee~ ne sejenis sayur okeyh..bukan kuih muih...ne nak stori mori skit la...tadi tyme dok cite2 masalah negara ngan adik aku...die tetibe je tanye...
dgn slang sabah dia ag..

"apa bah nama sayur yang macam kacang soya ada ekor tuh?"

okeyh..saya tekankan di sini..SAYUR KACANG SOYA YANG ADA EKOR..aku dengan muka yang agak comey..wat2 dok pkir la..bnda apa yang budak ne cakap..agak serabut la jugak pale pikir nama sayur ne..then..aku amek la kalkulator..amek periodic table nak cari nama sayur ne..siap goggle ag tuh..hahahaha~ then mama aku yang comey selamba comey je cakap..

"teacher oi...tuh TAUGE la"

hahahahahahahaha....memang macam kacang soya ada ekor! bijak la adikku yang paling comey. dahla tuh..budak ne selamba kura-kura dia je cakap..

"apalah...teacher pun xtau ke?"

cesss...da die dok cakap benda pelik..kacang soya ada ekor..tepuk tangan laju-laju.memang fantasi terbaik abad ini.hahaha~




gambar 2 budak comey yang berbahas sebab sayur kacang soya ada ekor..teeheee~


p/s: saya xsuka taugeh...hehehe~

AWAK YG CUTE, SILA LAH LIKE =)

2 Orang Cute Makan Karipap:

Unknown said...

kesian benor cikgu tak tauu !

Miss SheiLa said...

hahaahh~~~=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...